keskiviikko 22. huhtikuuta 2015

aurinkoa arkipäivään ja hymyä huomiseen

Mulla on ollut viime viikkoina muutamia poikkeustapauksia lukuunottamatta jotenkin erittäin positiivinen fiilis! Liekö auringolla ja nousseella lämpötilalla osansa asiaan, mutta muillakin asioilla on tässä hetkessä painoarvoa. Viime viikkojen aikana olen tavannut monia ihania ihmisiä, joiden kanssa olen voinut jakaa mielipiteitäni ja ajatuksiani. Olen toiminut apuna sitä tarvitseville sekä hymyillyt paljon. Ajatellut positiivisesti ja unelmoinut kesästä. Miettinyt tulevaisuutta ja kuljeksinut metsässä. Ennenkaikkea ottanut rauhassa ja tehnyt minua innostavia asioita.  Kännykään on taas kertynyt kuvia vaikka millä mitalla, joten jaan taas parhaat palat tänne blogin puolelle. 


Sunnuntaina olin hääräilemässä Ruplassa apuna ihanien Saran ja Ellin järjestämällä brunssilla. Kiirettä ja hommia riitti koko päiväksi, mutta se oli kyllä kaiken arvoista. Suosittelen lämpimästi tyttöjen brunssia, sillä ruoka on mitä herkullisinta ja tunnelma mahtava! // kevään merkkejä, oi! // Raakasuklaata workshopissa. Kotona on myös tullut valmistettua yksi jos toinenkin satsi ;) // Tänään pääsin herkuttelemaan lounaalle Omnamiin. Täytyy sanoa, etten pettynyt tälläkään kertaa – ruoka on siellä vaan niin hyvää!


Kevään merkkejä 2: tuoreita mansikoita alkaa ilmaantua kauppojen hedelmäosastoille! Eivät mansikat mitään erityisen makeita ole, joten pitäisi malttaa vielä vähän odotella.. // mua nyt vaan  hymyilyttää nykyään ihan joka päivä. // vähän tossa venyttelin lenkin jälkeen ;) // Mehupuristin on ollut meillä kotona ahkerassa käytössä. Tuorepuristetut mehut ovat mainio tapa nauttia vihanneksia ja kasviksia sekä niistä saatavia vitamiineja ja hivenaineita tehokkaasti imeytyvässä muodossa.


Täydellisyyttä. // hymyilyttä vieläkin ! // Kuva viime kesältä Kreikasta. Kävimme pienimuotoisella ratsutilalla, jossa oli hevosten lisäksi paljon koiria. Jäi harmittamaan, kun niitä pidettiin ulkona paahtavassa helteessä ilman vettä ja muutenkin koirat sekä hevoset vaikuttivat huonovointisilta.. :( // Jotain herkkua syntymässä ;) 


Täydellistä smoothieta. Reseptiä tulossa lähipäivinä! // Kauniita asioita on vaan niin ihana kuvata. Kukat ovat yksi mun lemppari kuvauskohteista ja niistä mun koneen galleria onkin täyttynyt.. // Oon viimeaikoina taas tykästynyt piirtämiseen. Toimii mulla hyvin stressin poistajana, kun saan vaan piipertää paperille rauhassa. :D // Lisää hyvää herkkua (ja kaunista kuvattavaa) 

Oon ollut viime päivinä tosi kiireinen, joten blogi on jäänyt suosiolla kakkossijalle. Pahoittelut hiljaisuudesta! Yritän vastailla myös viime postauksien kommentteihin huomisen aikana. 

Hymyä huomiseen kaikille!

love, Maiju

P.S. Kuka tunnisti, että minkä yrityksen slogan mahtaa mulla olla otsikkona? :D

2 kommenttia:

  1. Ihanan piristävä blogi sulla <3

    VastaaPoista
  2. Heti tunnistin, SOL!
    Ihana postaus täyttä asiaa :)

    VastaaPoista