sunnuntai 31. toukokuuta 2015

on kesä ja on loma?

Mä olen ollut viime viikot niin kiireinen ja ehkäpä lievästi apaattinen (lue: stressaantunut), ettei loman alku ainakaan vielä ole tuntunut miltään. Mun on ollut pakko pitää haastetta tauolla muutaman viikon ajan, sillä aika vaan ei ole millään riittänyt koneella istuskelemiseen, eivätkä mun ajatuksetkaan ole olleet sieltä positiivisimmasta päästä. Miten voisin feikkihymy päällä, mustat silmänaluset peitettynä antaa muille vinkkejä hyvinvointiin, jos mä en itse juuri tänään tunne olevani onnellinen, tasapainossa ja hyvinvoiva? Täytyy vaan taas osata priorisoida elämässä ne elämän tärkeimmät asiat ykköseksi ja kuunnella sitä omaa kroppaa – ei tarvitse eikä pidä ylisuorittaa. Ehkä viimeistään viikon päästä loma alkaa vihdoin tuntua lomalta, kun suuntaan äidin kanssa pariksi viikoksi Kroatiaan lepäämään ja nollaamaan mun ajatuksia. 


Haasteen mä kyllä tulen viemään kunnialla loppuun asti. Sitä en tiedä, jatkanko haastetta huomenna vai vasta viikon päästä, mutta aika näyttää. 

Ihanaa lomaa kaikille lomalaisille, työläisille, ylioppilaille, peruskoulunsa päättäneille, valmistusuneille, onnistujille ja miksei epäonnistuneillekin. Matka on vain ylöspäin <3 


"Your body can stand almost anything. It's your mind that you have to convince."

love, Maiju

1 kommentti:

  1. Minusta on tuntunut ihan samalta jo kuukauden kestäneellä lomallani.. Nyt sekin on ohi ja alkaa pyörimään kesäopinnot ja pari eri työpaikkaa päällekäin.. Täytyy kait ottaa vain kaikista vapaapäivistä sitten ilo irti :D Toivottavasti pystyt tuolla kroatian reissussa nauttimaan kuitenkin kunnolla! :)

    ~http://iidamariasdiary.blogspot.fi

    VastaaPoista