torstai 10. syyskuuta 2015

Toimintaa torstaille

Huh! Olin eilen ensimmäistä kertaa ikinä Esportissa BodyPumpissa ja täytyy sanoa, että nyt kyllä huomaa, että lihakset joutui kunnolla töihin. Tälläistä fiilistä on kaivattu – kropassa tuntuu, että nyt on tehty jotain, mutta silti on koko tyttö yhtä hymyä. Itsellähän mulla ei ole Esportin korttia, mutta (ainakin täällä Espoon) Esportilla oli tällä viikolla avoimet ovet, eli tunteja pääsi kokeilemaan ja salinkin puolelle tutustumaan, vaikkei korttia Esportiin olisikaan. Olen jo pitkään ihastellut Esportin laajaa tuntivalikoimaa – löytyy mm Airyogaa, Les Mills:n tunteja, hot joogaa, js spinningiä aina aamu seitsemästä myöhään iltaan asti. Tästä pääset tutustumaan tarkemmin Esportin tuntivalikoimaan.  Kannattaa käyttää hyväksensä tämä tarjous ja lähteä yhdessä ystävän kanssa  jo vaikka heti tänään kokeilemaan tunteja (tosin kokeiltuasi saatat jäädä koukkuun, olen sitten varoittanut (; ).   Sunnuntaihin, eli tämän viikon loppuun asti on aikaa käydä treenailemassa. Viikonloppuna onkin paljon erilaisia tunteja ja itsekin ajattelin vielä loppuviikosta mennä kokeilemaan Airyogaa, jota mulla ei ole vielä ennen ollut mahdollisuutta kokeilla missään. Tuntitarjonnan ja sijainnin takia Esport olisi ihanteellinen sali mulle, mutta olen kuitenkin vuoden loppuun asti sidottuna nykyiseen saliin, joten katsellaan tilannetta sitten ensi vuonna uudestaan. 





Oon itse ihan selkeästi ryhmäliikuntaihmisiä – tykkään vaan niin siitä fiiliksestä, mikä mut valtaa tunnilla ja varsinkin tunnin jälkeen. Musta on kiva liikkua jonkun ohjaajamana, hyvän musiikin tahdissa ja ryhmän ympäröimänä. Ryhmäliikuntatuntien kirjo vaihtelee, mutta itse tykkään tehokkaista tunneista, sillä siellä (tsemppaavan ohjaajan avustuksella) saa rutistettua ne viimeisetkin mehut irti! Tuskin sitä muuten lähtisi tekemään ihan täysillä tehokkaan ryhmäliikuntatunnin tyyppistä treeniä yksin tyhjässä salissa. Ehkä mä joskus päädyn itse ryhmäliikunnan ohjaajan koulutukseen ja sitä kautta pääsen innostamaan ihmisiä liikkumaan ja luomaan hyvää oloa ja energisyyttä. 


 Iltapäivällä otan suunnan kohti Olympiaterminaalia ja siitä laivalla Ruotsiin. Mun viimeistestä Ruotsin risteilystä on päässyt vierähtämään tovi jos toinenkin, joten olen matkasta aikas innoissani! Kuitenkin mulle tyypilliseen tapaan olen jättänyt pakkaamisen ihan viimetinkaan (en voi olla ainoa, joka tekee näin?) ja odottelen vielä kuivurista matkaan lähteviä vaatteita..  Mulla on ollut treenirintamalla muutenkin (ehkä vähän liian, kun innostun niin on vaikea lopettaa) raskas viikko takansa, joten saa nähdä, miten jalat tulee kestämään risteilyn menoa ja Tukholmassa kiertelyä. Pari "pakollista lepopäivää" sopivat tähän väliin kuitenkin enemmän kuin mainiosti.


Loistokasta loppuviikkoa kaikille ja lähtekää ihmeessä kokeilemaan tunteja!

love, Maiju

2 kommenttia: